Saturday, February 12, 2011

Mencari.....

Setiap hari memikirkan masa depan, wat diri ni jd penat... Hari2 wat benda yg sama..Mencari hidup untuk masa dpn.. KERJA & DUIT!! Bosan biler memikirkan smua ni... Tamat belajar dgn keputusan yg baik, bkn lah menjamin masa depan zmn skrng ni.. So x hairan lah kalo ramai wat kerja giler n jln mudah nk dapat hidup senang.. Kadang2 rasa dunia skrng pn tak adil, graduate pada arini tak lagi menjamin kan masa dpn yg betul2 cerah akn datang....

Sehingga akhirnya aku ambik keputusan nk wat blog sendiri. Untuk ape?? Luahkan isi ati?? Memenuhi masa lapang yg membosankan?? Atau memikirkan sesuatu yg berfaedah?? Smua tu betul.. Bermulanya di sini aku perlu berani untuk mencari masa depan aku... Yakin pada diri, mesti kuat semangat, dan bercita2 tinggi.. (itu lah AKU)

Laman jobmalaysia, mudah.com, dan jobstreet menjadi laman yang wajib aku singgah dan teliti setiap hari.... Tak tau sampai biler, Allah yg lebih mengetahui... Kadang2 aku mula terasa bodoh, sebabnyer aku ada kemahiran, aku ada kebolehan, aku ada kemudahan, why not aku tak berani jer berdepan smua ni sebelum mendapat sesuatu yg berbaloi....

Mungkin ada yg memandang rendah pada aku, tp i don't care.. aku lebh tau ape yang aku nk wat. Org mungkin x nmpak smua ni, of course lah, hasil pn blm ada lg.. hehehe.... Kesimpulannyer kat cni, aku nk membuat keputusan untuk menggunakan kemahiran yg aku ada untuk berkhidmat sebaik mungkin kepada sesiapa yg memerlukan....... Hehehehe... Tau aper????

Aku mula menerima tempahan baju kurung or moden serta fesyen.. Bagi sesiapa yg berminat, blh la roger2 aku ye.... Tak lupa jgk pada business perfume yg br bermula dan mula mendapat sambutan. Segala detail akan di masukkan secepat mungkin... NEW LIFE BEGAN.............

No comments:

Post a Comment